Tiedote koronaviruksen vaikutuksista Emile ry:n toimintaan

Tämä viesti sisältää tärkeää informaatiota koronaviruksen vaikutuksesta Emile ry:n ja sen jäsenien toimintaan. Pyydämme, että luet viestin läpi huolella.
Yleistä
Emile ry ohjeistaa, että noudatatte terveysviranomaisten ja yliopiston ohjeistusta koronavirukseen liittyen. Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen ohjeistukset löytyvät täältä: https://thl.fi/fi/web/infektiotaudit-ja-rokotukset/ajankohtaista/ajankohtaista-koronaviruksesta-covid-19
HUOM! Koronavirukseen liittyvä tilanne ja sen vaikutuksen elävät päivittäin, ja suosittelemme, että luette aktiivisesti sähköpostianne yliopiston uusien tiedotteiden varalta. Toistaiseksi yliopisto järjestää opetusta normaalisti.
Jos tiedät sairastuneesi koronavirukseen tai epäilet koronavirustartuntaa, otathan yhteyttä terveysviranomaisen lisäksi yliopiston edustajaan. Kasvatus- ja aikuiskasvatuksen puolelta yhteyshenkilönä on Susanna Paloniemi, susanna.s.paloniemi@jyu.fi, puh: +358408053646.
Emile ry:n toiminta

Emile ry tiedottaa jäsenistöään koronaviruksen vaikutuksista internet-sivujen, sähköpostilistan, Facebookin ja Instagramin kautta. Seuraathan näitä uusimpien tietojen varalta.

Emile ry pyrkii tällä hetkellä järjestämään toimintansa normaalisti koko kevään aikana, mukaan lukien vappu. Mikäli tapahtumia perutaan tai epidemia vaikuttaa muuten yhdistyksemme toimintaan, siitä tiedotetaan viestintäkanavissa. Yhdistys seuraa tilannetta päivittäin.
Kaikki osallistumismaksut pyritään palauttamaan, mikäli palautuksista ei aiheudu yhdistykselle merkittävää taloudellista haittaa. Emile ry pyrkii myös kompensoimaan tapauskohtaisesti yhdistyksen hallituksen päätöksellä peruutuksista aiheutuneita kuluja. Jos maksujen palautukset aiheuttavat yhdistykselle merkittävää taloudellista haittaa, maksuja ei kuitenkaan palauteta edes lääkärintodistuksia vastaan. Tämä käytäntö on voimassa, kunnes koronavirusepidemia on väistynyt. Edelliset ovat yhdistyksen hallituksen linjauksia, ja lopullisen päätöksen asioista tekee yhdistyksen hallitus.
Kasvisristeilyn tilanteesta emme ole saaneet mitään erityistä tietoa. Risteilyn toteutuminen riippuu todennäköisesti liikennöivästä laivayhtiöstä, joka ei viimeisien tietojen mukaan ole perumassa matkojaan. Julkisuudessa esillä olleen tiedon perusteella laivalle ei myöskään voi jäädä karanteeniin tautitapauksen sattuessa. https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000006399782.html
Jos sinulla on mitään kysyttävää koronaviruksen vaikutuksista Emilen toimintaan, otathan yhteyttä yhdistyksen puheenjohtajaan tai varapuheenjohtajaan. Molemmat saa kiinni sähköpostista emile.puheenjohtaja@gmail.com
Puheenjohtaja Simo Partanen: simo.v.partanen@student.jyu.fi
Varapuheenjohtaja Emmi Rauhamäki: emmi.k.rauhamaki@student.jyu.fi
Muissa koronaviruskysymyksissä ohjeitamme kääntymään terveysviranomaisten puoleen.
Terveisin,
Simo Partanen
Emile ry

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Olet kommentoimassa Google -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s