Tiedote koronaviruksen vaikutuksista Emile ry:n toimintaan

Koronavirusepidemia on aiheuttanut suuria muutoksia Emile ry:n toimintaan. Tämä tiedote sisältää koonnin näistä vaikutuksista. Mikäli sinulla herää asiasta kysymyksiä, ota yhteyttä yhdistyksen puheenjohtajaan (simo.v.partanen@student.jyu.fi) tai varapuheenjohtajaan (emmi.k.rauhamaki@student.jyu.fi). Molemmat tavoittaa myös osoitteesta emile.puheenjohtaja@gmail.com
Tapahtumat ja toiminta
Emile ry:n hallitus on päättänyt perua kaikki yhdistyksen tapahtumat 13.4.2020 asti. Vapun tapahtumista tiedotetaan myöhemmin. 20.-22.3.2020 järjestettäväksi tarkoitettu SuperHimosmökki on myös tämän ajankohdan tai Emilen järjestelyjen osalta peruttu. Maanantaina selviää, onko mökkireissun siirtäminen mahdollista, tai onko mökkireissulle mahdollista osallistua omalla vastuulla. Tiedotamme tästä erikseen kaikkia mökkireissulle osallistujia.
Emile ry:n muut jäsenpalvelut, kuten esimerkiksi nauhureiden lainaamiset pyritään toteuttamaan normaalisti.
Kasvisristeily on tietojemme mukaan siirretty, ja sen uutta järjestämisajankohtaa ei vielä tiedetä. Seuratkaa tähän liittyen Kasvisristeilyn järjestäjien virallisia tiedotteita.
Muuta
Pyydämme seuraamaan tiedotuskanavia lisäinformaation saamiseksi. Tämä tilanne on erittäin valitettava kaikille, ja pahoittelen suuresti myös yhdistyksen puolesta kaikkea aiheutunutta vaivaa.
Haluamme korostaa, että voitte kääntyä yhdistyksemme puoleen, jos koronaviruksen vaikutukset huolettavat teitä, ja haluatte ottaa yhteyttä muihin kuin suoraan THL:n ohjeistuksen mukaisiin viranomaisiin. Puheenjohtajan ja varapuheenohtajan lisäksi voitte laittaa viestiä Emile ry:n sosiaalipoliittisille vastaaville Niina Heleniukselle (niina.m.helenius@student.jyu.fi) ja Hanna Maliselle (hanna.k.malinen@student.jyu.fi) matalalla kynnyksellä.
Terveisin,
Simo Partanen
Emile ry

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Olet kommentoimassa Google -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s